неделя, 26 юни 2022 г.

32 часов риболов на Язовир Съединение - Бургаска област

 #CARP #CARPFISHING #TROPHYCARP #SUEDINENIELAKE #HOOK.BG 

Живко Иванов разказва за техният риболов на Язовир Съединение  област Бургас един приятен риблов с авера Мартин Сърбов, който беше от 32 часа . 


Аз ловях от ръка ,а той ловеше с лодка за захранка . Пристигнахме в събота сутринта по хладно ,тоест аз бях по рано дошъл ,защото с маркера много внимателно проверявах релефа и дълбочината на сектор 13 . След като проверих и си намерих дистанцията за ловене се започна с храненето ,като храних отново с Лютата риба на Hook. Bg. 

Двете си въдици ,а третата с BD Baits. Р сеиблова започна лека полека ,като ни кълвяха риби от порядъка на 3-5 кила . Мартин изкара много хубава шаран с тегло 12.400 следобяд в събота а аз все дребни вадих и така до сверяване ,като на моменти нямахме изобщо никакво кълване . Настана вечер и решихме да не осветяваме сектора защото все пак ловяхме на къси дистанции . Мартин имаше някоя малка и някое късане от хубави риби ,а на мен ми почна след един посред нощ риблова ,като изкарах риби до 6 килограма пак . Така до 4.30 сутринта имах някоя друга риба и после настана дълга тишина . 

Марти отново имаше три удара ,като и трите се скъса повода за съжаление ,и после аз метнах един Зиг и имах риба на него ,но след три часа игра със зига нямах нищо после . Сутринта рано захраних доста стабилно забравих да кажа ,като цяло вкарах доста храна,и ксъния следобед се почна гол след гол при мен . Изкарах една риба 14 килограма ,като после изкарах още няколко ,но пак 4-5 кила ,и след това още една красива риба ,която не претеглих . 

Монтажите ми бяха с флорокарбон на LyneSystem и кука 4 номер Wide Gape Хаябуса . Забравих да спомена ,че пробвах и Рони Риг ,като и на него имах риби ,но пак дребни . Флорокарбона се представи много добре след като изкарах доста риби ,и на него му нямаше нищо!Изобщо не беше се накъдрил или някъде надраскал заради релефа ,като останах много доволен от него . Лютата риба и BD Baits за пореден път се отчетоха много добре ,като останах много доволен. Снимахме само едрите риби и сега да ви ги покажа всичките едри . Малко на брой големи хванахме ,но на язовира имаше доста хора и конкуренция все пак .


HOOK.BG

Няма коментари:

Публикуване на коментар