неделя, 22 май 2022 г.

24 часов риболов на язовир Осенец

#CARP #CARPFISHING #TROPHYCARP #OSENECLAKE #MASSIVEBAITS #CARP22 #YANIMARCARP #BIOCALANUS

Ето че дойде време да направим първата 24-ка за сезона . Аз и моите приятели Стайков и Тишо , бяхме поканени да ловим преди откриването на един от най добрите язовири в района на Разград - Язовир Осенец

Към момента , след изграждане на баня и тоалетна на водоема , предстои да бъде официално открит за посетители . Предстои изграждане и на къщи за риболовците , както и много други изненади .

В 10:00 часа бяхме на язовира и след внимателен оглед , започнахме да разпъваме въдиците . Бях решил да тествам , новите топчета на Massivebaits Special Bio Calanus от магазин https://yanimar-carp.com.

За захранване използвах топчета от същата серия , както и Пикантна праскова на CARP22 . След като си харесах точки на ловене , започнах да зареждам въдиците . На първата въдица заложих на монтаж Snow man rig с топче Bio Calanus 18 mm и pop up Citrus Pearl 14 mm

На втората въдица заложих на монтаж Ronnie rig с Citrus Pearl 14 mm на Massivebaits , а на третата заложих на топче Top Shelf Pineapple с E.S.P

До обяд имахме няколко дребни шаранчета , които не сме снимали , но в 14:00 часа на колегата Тишо му удари 11 кг люспест шаран на обикновен монтаж с топче Bio Calanus 18 mm .

В 16:00 часа имах удар на ronnie rig Citrus Pearl 14 mm на Massivebaits, един малък палавник около 4 кг .

Малката риба беше страшно активна и не оставяше нищо по голямо да се добере до стръвта ни . След обяд колегата Стайков извади едно люспесто шаранче около 7 кг на легнало топче Meat Fish .

Около 18:30 часа извадих 3 бързи риби от същият калибър на топче Bio Calanus 18 mm на Massivebaits .

Захраних отново с по няколко ракети на въдица в очакване на вечерното кълване и започнахме да стягаме масата .

Малко след полунощ , тъкмо вече придрямвах на стола , когато ме разбуди нощем рън . След кратка борба в кепа се озова 9 кг люспест шаран , който удари на Top shelf Pineapple на Massive baits .

Часът е 1:00 през ноща , дребната риба се поуспокои малко и решихме да подремнем. В 1:30 последва бесен рън , изтичах към въдиците и започнах да боря рибата , която вземаше страхотен аванс . След около 15 минути борба , рибата се оказа в кепа . Тази година е първият ми гол шаран с тегло 16 кг , който е и рекорда ми за тази година . Рибата удари на легнало топче Special Bio Calanus 18 mm на Massivebaits . Ето че топчето ми се отблагодари по най-добрият начин .

В 2:30 последва двоен рън , но за съжаление рибата на Тишо се откачи . Аз успях да извадя 12 кг люспак , на Special Boilies Bio Calanus 18 mm на Massivebaits

Часът е 3:15 , ние вадим поредната риба . Този път , рибата удари на Тишо , на румънски монтаж с топче Specials Boilies Scarlett 18 mm . Рибата направи прилична борба , но след 15 Тина минути се предаде и се озова в кепа .

Адреналина беше на макс , след тези класни риби . Луната огряваше целият язовир и цареше адското спокойствие .

В 4:15 отново имах удар на Special Boilies Bio Calanus и отново поредната класна риба е в кепа . Този люспак направи уникална борба .

Рибите просто не би оставиха да поспим и за миг , ударите следваха един след друг .

Сутринта , дребосъка отново се активизира , което ни подсказа че е време да си ходим .

Така приключи и нашето първо посещение на язовира , извадихме много на брой риби ,от които и някой трофейни . Изключително доволни останахме от Special Boilies Bio Calanus , доста от рибите бяха извадени точно на това топче , което е изцяло без изкуствени аромати ,имитира естествена храна като ракообразни , планктон и други водни същества . Основата му е екстракт от каланус , който живее в северният атлантик . Богат е на протеин и мастни киселини , SDA , EPA , DHA .