четвъртък, 17 февруари 2022 г.

Намиране на правилният аромат

#CARP #CARPFISHING #TROPHYCARP #BOZVELILAKE #YANIMARCARP #HOTFISH

Времето беше повече от добро , за този период на годината . Дневните температури варираха между 10 и 15 градуса . Аз и моят приятел Калоян решихме запазихме два сектора на язовир Бозвелийско  в четвъртък , като прогнозата за времето беше повече от добра с температури до 17 градуса .

Сутринта в 6:00 часа пристигнахме на водоема и започнахме да разпъваме . Аз застанах на 22 сектор , а колегата на 23 сектор , харесах си точки за ловене и започнах да разпъваме въдиците . На първата въдица заложих на Snowman rig с 20 mm топче CompleX-T и 15 mm pop up Nash Citruz

На втората въдица заложих на Blowback Rig с 20 mm топче Hot Fish и жълт E.S.P , а на третата заложих на D-rig с 20 mm топче Krill Top shelf

Захранихме с кобрата около 10 топчета на въдица Hot fish 20 mm на фирмата  Massive baits, като на едната въдица захраних с 3 ракети  около 300 грама храна , двете въдици бяха на дистанция 82 метра , а третата на 60 метра .

До обяд рибата по целият водоем беше неактивна и на язовира беше абсолютно безветрие . Презаредих въдиците и промених малко тактиката в търсене на първата риба за деня . Около 11:30 задуха вятър със скорост 3 - 4 метра в секунда , с пориви до 6 - 7 метра в секунда . Атмосферното налягане започна да пада .

Първият удар дойде в 16:00 часа на дистанция около 80 метра   , люспест шаран около 9 кг , на Pineapple N Butyric pop up

В 16:30 имах удар на средната въдица и засякох рибата . Рибата се оказа доста борбена , но след 15 минутна борба се оказа в кепа , страхотен 13 кг люспест шаран , който удари при мен на Ананас Top shelf бавноразтворими протеинови топчета на фирмата Massive baits.

Това беше и улова ни за деня , риболова беше доста тегав със силен вятър с пориви до 12 - 15 метра в секунда . Опитахме различни тактики , с разнородна стръв и монтажи , но ефективност ни даде сладкият аромат на ананаса на Massive baits . За съжаление нямахме повече време , тъй като времето напредваше , но останахме с приятни емоции и се запознахме с нови приятели .

Ако статията ви е харесала , моля споделяйте и коментирайте .