събота, 1 юли 2023 г.

Maconkai - EPBC (European professional boilie challenge)

#CT-777 #MACONKAI #EPBC #CARPFISHING #CHALLENGE #QUICKBAITS #KATRANFISHINGLINE #TOROMANOVICARPTACKLE #HOOK.BG #FISHINGDAY #FISHMANIA75

Заповядайте в Telegram канала ни.

Ето, че дойде моментът в който да ви разкажем как премина през нашия поглед, тазгодишното състезание на MACONKAI EPBC (European professional boilie challenge) едно от най-престижните и силни състезания провели се в Европа.

Maconkai-víztározó és tórendszere

Още миналата година(2022г) бяхме поканени от Банка Пали (многократен републикански шампион на Унгария, много титли от престижни, частни и дори световни мероприятия) много добър наш приятел и риболовец. С приемането на поканата ни обясни накратко как ще премине риболова и самото състезание. 118часово състезание за килограми в страшно голяма световна конкуренция като небезизвестните отбори Тата ниту, сбс, Дуди байтц румъния и Унгария, Мивадо Румъния, бета микс и други. Можеш да вадиш риби оплели линии на друг сектор, също така можеш да кепнеш риба в друг сектор. Идеята на това нещо е понеже рибите са доста силни и нямат спиране като тръгнат. Ограничението във влакното беше от 0,20мм като искат задължително 2 люлки и триъгълни и кръгли кепове според размера на рибите. Стартира се със жребий като имаш право на две тегления, ако първият изтеглен сектор не ти хареса имаш право да го върнеш, но втория изтеглен остава без значение кой е. Не знаехме кой сектори ще са добри понеже преди няколко дни, езерото беше качило ниво 2метра воден стълб над нормата и никой не знаеше какво ще се случи. Ден преди състезанието пристигнахме в едно селце близо до водоема където ни чакаше нашия приятел Банка Пали, настани ни по стаите, вечеряхме заедно, дадени последни напътствия и легнахме да починем. На сутринта се отправихме към водоема. Ние бяхме 5ти за поредност и първият ни изтеглен сектор беше С9, след консултация с нашия треньор Банка Пали не ни хареса и го върнахме. На второто теглене ни се падна А1 сектор на стената с 20метра голям наклон и дълбочина 3,40м вътрешна тапа, тоест от нас започва зона А, но сме по средата на всички отбори. На А2 беше отбора на Xtra carp team(двукратни републикански шампиони на Унгария и 3тия отбор на SBS за световното тази година) отляво на В6 беше не кой да е, а именно Dudi baits Унгария, общо взето смазваща конкуренция, но ние именно това искахме, силни отбори за да докажем какво можем и да победим.

И така потеглихме към сектора, настанихме се, проучихме дъно, релеф и дълбочини и старта беше даден. Да допълня само, че изцяло храната, стръвта и първоначалната тактика бяха приготвени от quick baits марка топчета на легендата Банка Пали. Като само ние трябваше да си набавим поп-ъпи и уафтери и както винаги така и сега отново заложихме на Fishmania 75. Нашият приятел беше плътно до нас през цялото време до старта на състезанието за което му благодарим и още веднъж показа колко голям и сериозен приятел е. Тъй като след старта риболова беше нулев, решихме да вкараме метода зиг риг(риболов над дъното в търсене та рибата на различни слоеве от водата) много добре позната система на нашия отбор, практикувана дълги години от нас и не след дълго дойде първият и след него вторият шаран на зиг риг. Само да вметна, че на Мацонка по информация от състезатели около нас от 10години никой не е хващал риби на зиг риг. Вечерта слязохме на дъното, разположихме храната си между двата маркера на сектора на перспективните за нас точки и до сутринта имахме няколко добри шарана като единият беше малко над 17кг. Така дойде сутринта и ние след изгрева на слънцето вече бяхме заметнали зиг риговете във водата.

Целият ден беше смазващ за нас, бяхме влезли в убийствена серия от риби над дъното и така накрая на деня държахме 3та генарална позиция. Вторник сутринта риболова ни беше ясен като тайминг на прехвърляне, захранване и смяна на цветове. Хванахме и едно преминаване на пасаж черни амури през нашия сектор и успявахме да закачаме с правилната стръв по един, два на ден което ни помогна доста като бонус килограми. Включвам и това, че бяхме и на стената с голям наклон, ни умори доста и след 2рия ден беше доста тежко. През деня жегите достигаха 30 градуса на сянка без да успяваме да хапваме само вечерта след  последния кантар хапвахме на 2 на 3 и газ по кобрите. Вторник вечерта когато рибата заради изпускането на язовира се премести по заливите на езерото нашия риболов умря тотално. В сряда беше доста лош ден за нас рибите пред нас се изместиха на А2 и момчетата от Xtra carp team направиха смазваща серия и ни стопиха разлика от над 100кг. Както те така и другите около нас като видяха , че има убийствен риболов на зиг веднага смениха подхода от дъно на зиг.Вечерта точно след като разположихме монтажите за вечерта по точките на риболов излезе сериозна буря която ни зарадва много понеже щеше да изкара рибите от заливите.

Така и стана, вечерта имахме няколоко добри риби и четвъртък през деня направихме доста добра серия от риби отново на зиг. Движихме се риба за риба с шампионите от А2.Вечерта премина слабо хванахме няколко риби  и една есетра до сутринта и така след сутрешната равносметка видяхме, че имаме шанс да атакуваме отново първата зонална позиция. Отново зиговете във водата и от 6ч сутринта до 13ч на обяд направихме брутална серия от 17риби с общо тегло 174кг. Движихме се риба за риба с шампионите от А2, но с тази убийствена серия си спечелихме 1во място в зона А, 6то място в генералното класиране с 807кг уловена риба, 79броя риби и 1во място по средно общо тегло на риби 10,23кг. Така приключи нашето участие в тазгодишното европейско състезание на Мацонка с много труд, силите ни бяха на краен предел, много често нямахме време дори вода да пием понеже смазващата конкуренция около нас не ни оставяха грам почивка. Цялото състезание е под мотото феърплей и колкото и оплитания да има всички са с усмивка и без претенции което е уникално. Организаторите на турнира бяха силно впечатлени и смаяни от нас понеже нямаха информация за нас и България, показахме една игра на топ ниво и че не сме по-назад от световните отбори с правилната игра и стръв. Догодина след като отново имаме покана за участие си пожелаваме още по-добри резултати. С уважение отбора на CT 777 Varna Bulgaria !

Награждаване

Заповядайте в Telegram канала ни.