събота, 19 август 2023 г.

Борбените летни тупалки

#CARP #CARPFISHING #YANIMARCARP #MARISCO #BOLSENASQUID #MASSIVEBAITS #CARP22

Присъединете се към телеграм канала ни.

Станете част от нашата група във Facebook

Лятото беше в разгара си и въпреки непоносимите жеги, решихме да направим един бърз дневен риболов на Туристически комплекс "Рибарника". Идеята беше да идем малко на въздух, като нямахме големи очаквания.

Прогнозата за времето не беше от най-приятните, очакваше се температури на въздуха до 33 градуса и вятър със скорост до 7 8 метра в секунда. Предвид ниското ниво на водата, очаквахме водата да е чай и слаба активност на рибата.

Събота сутринта станах в 4:30 часа и започнах да се стягам за риболов с моят приятел Тихомир. В 5:30 бях пред тях и натоварихме багажа и след една бърза баница с боза, потеглихме към язовира.

В 7 без 10 бяхме на язовира и започнахме да разпъваме въдиците. На язовира имаше доста народ, като отдясно имаше застанали доста хора, които разпъваха с радио управляеми лодки. Решихме да застанем вляво на язовира, тъй като си харесахме едно дръвче, което да използваме за сянка през горещият летен ден.

Нивото на язовира беше спаднало доста от последното ми посещение. Харесах си точки за ловене и започнах да разпъвам въдиците. Избрах да играя на три различни дистанции, като дълбочината беше една и съща. На лявата въдица заложих на обикновен монтаж с 2 броя протеинови топчета Massive Baits HOOKERZ Marisco 18 mm , на средната въдица заложих на обикновен монтаж  с протеинови топчета HOOKERZ Bolsena Squid 18 mm  , на третата въдица заложих на монтаж Ronnie Rig Pop up Топчета Krill Spice 15 mm .

Захраних с няколко ракети на въдица, като за захранване заложих на протеинови топчета CARP22 Spicy/Squid/Krill , като първоначално захраних с 1 кг топчета и зачаках първи удар. Не след дълго Тишо реализира първият удар, буквално току що бяхме захранили , а той вече вадеше първата си риба, която беше около 10 кг.

Последва още един удар при Тишо но се откачи, след няколко празни пропищявания , Тихомир извади още един шаран с тегло около 7 кг, който направи страхотна борба. Нивото на водата беше наистина критично ниско и рибите се бореха като за последно.

Ето че дойде и моят ред, след бесен рън на сигнализатора , най лявата ми въдица се отчете със страхотен люспест шаран, който определено ме изпоти, но след  20 минути борба с рибата, тя се оказа в кепа . За тази година смело мога да заявя, че това е най-борбената риба която съм вадил до момента. Рибата удари на протеинови топчета Massive Baits HOOKERZ Marisco , като това топче вече втори риболов ми носи класна риба.

Не след дълго последва втори удар този път на средната въдица и започна отново страхотна борба с рибата. Още от средата на водоема, рибата започна да взима аванс, като ни показваше каква мощ има в себе си. Този път рибата удари на протеинови топчета HOOKERZ Bolsena Squid 18 mm . Рибата беше почти на брега, когато тръгна и лявата въдица, но реших да извадя първо тази, тъй като вече беше пред кепа и за съжаление не успях да реализирам другият удар.

До края на деня Тихомир извади още една риба и така приключи нашият съвместен риболов, който надмина нашите очаквания. Извадихме през деня няколко класни риби и изтървахме още няколко. Адреналина определено беше на макс в този толкова горещ летен ден. Ако статията ви е харесала, моля споделяйте и коментирайте.

Присъединете се към телеграм канала ни.