понеделник, 30 август 2021 г.

48 часа риболов на язовир Съединение

#CARP #CARPFISHING #JIVKOIVANOV #HOOK.BG #SAEDINENIELAKE #TROPHYCARP #BIGFISH

Живко Иванов , разказва за своето 48 часов приключение на Язовир Съединение , област Бургас .


Да споделя своят излет на Язовир Съединение област Бургас!

За 1-ви път ми стъпва кракът на този уникално чист и красив водоем ,след като бях посрещнат от Арендатора Йосуф ,който е един страхотен човек и се грижи адски много за язпвора си . Пристигнах около седем сутринта и след разговор с Йосуф за сектор 2 ,си извадих маркера ,че без него за никъде . 


Язовира е с водна площ от 130 декара сред Балкана и с много интересен релеф ! Затова моят съвет ,там без маркер или ,който лови с лодка да е със сонар .Започнах играта с маркера около 2 часа някъде за да се уверя къде ще ловя ! След като си набелязах дистанцията ,започнах да си подготвям спода за да захраня .



Там ловя за първи път ,както отново с топчета на https://hook.bg/ - Лютата риба . Това топче вече го тествам на 3- ти различен водоем и съм страшно доволен ,по снимките ще се убедите дали работи . След като свърших с маркера ,дойде и моето приятелче Мирослав Петров малко след мен да ловим заедно ,само че той беше за 24 часа само . Извадих колчетата маркирах си всичко и нанесох въдиците . Отбачало беше малко тегаво докато започне риболова !








 Ние с Миро започнахме да ловим ,както да отбележа ,че е страшен кепаджия ,също така понеже имах доста двойни рънове ,и ли помагаше иначе бях загубен . Рибите на Язовир Съединение са страшно ама страшно борбени и диви ,който отиде няма да съжалява изобщо . Вторите 24 часа останах сам,защото Миро си отиде ,но по - късно дойдоха едно младо и много приятно семейство ,което отново ми помага за двойните рънове ,защото те не спряха . Хранех с бързи и бавни люта риба ,като за стръв слагах бавни и имах страшен резултат. 







Имам доста риби ,като най голямата ми е 15 кила ,а другите от 8 до 13 килограма . Зхарнавах си по моя тактика която сработи много добре и останах много доволен. Яз Съединение ,че ми бъде вече част от дестинацията в моят риболовен живот . Сега и малко рибки от скромния ми излет ,който не можах да го изиграя цели 48 часа ,защото ме връхлетя старшна буря и дъжд! Обаче рибите точно тогава решиха да кълват и се поразболях и рано сутринта се прибрах за съжаление ,но ето какво успях да хвана за по малко от 48 часа ,с помоща на Миро и Ahmet с когото се запознах и е страшно готин пич .









Прекрасен водоем , с прекрасен арендатор и прекрасна природа . Благодаря на Живко Иванов за предоставеният снимков материал и наслука . 


Няма коментари:

Публикуване на коментар