петък, 16 декември 2022 г.

Закриване на сезон 2022

 #CARP #CARPFISHING #TROPHYCARP #YANIMARCARP #MASSIVEBAITS #CARP22 

Заповядайте в телеграм канала ни

Ето че годината е към своят край, датата е 16.12.22 г, а аз реших да се възползвам от благоприятният прозорец, който предстоеше с топли слънчеви обедни температури около 13 - 15 градуса. Сутринта температурата в 7:00 часа беше около 2 градуса над нулата, със слаб вятър около 1 метър в секунда от югозапад, атмосферното налягане беше 1017 hPa с тенденция да падне до края на деня до 1015 hPa.


Декември преди Никулден, доста арендатори вадят дребната риба и по това време рибата е доста стресирана и мудна. Вече 10  дена след празника, надеждата ми беше рибата да се е успокоила и да успея да излъжа един два трофейни екземпляра преди да закрия риболовната година. Мотивацията ми беше допълнително засилена от липсата на успех предният риболов и подготовката ми беше като за успех. Надявам се и рибата да е на това мнение 😀.


Запазих 22 сектор на язовир бозвелийско, който дава добра опция за игра от ръка. На съседният сектор 23 имаше колега от Румъния, който беше застанал от предната вечер и по моя информация има извадени 4 риби, което ми даде допълнителна надежда. 7:00 часа бях на сектора и започнах да разпъвам обурудването. Харесах си точки на ловене, като идеята ми беше да играя две въдици на къса дистанция с PVA и една на дълга дистанция. Вдясно реших да играя на 110 метра на монтаж Snowman rig 18 mm топче chilly feever с pop up Nash Citruz 14mm , като захраних с около 10 топчета с кобрата. 


На средна въдица заложих на wafters 14 mm с малка 25 гр PVA торбичка на дистанция 96 метра, а на най лявата заложих на монтаж ronnie rig с Pineapple N Butyric pop up 14 mm ,като отново закачих малко 25 грамово PVA с малко натрошени топчета и пелети, дистанцията беше 82 метра. 


В 8:30 часа, всички въдици бяха във водата, времето беше все още студено и реших да си подготвя малко PVA торбички и няколко евентуални следващи монтажа на които да презаредя. Колегата от Румъния, който ми беше отдясно тапа събра около 13:00 часа, като днес от сутринта нямаше никакви удари. Отсреща колегите с лодките обикаляха безцелно язовира в търсене на мястото където се е групирала рибата, но на тази дълбочина според мен едва ли щяха да видят нещо интересно със сонара. В 14:00 часа вятъра обърна от юг, югозапад и започнаха мощни пориви до около 10 метра в секунда. Побързах да презаредя докато вятъра не започне сериозно да бърка работата ми.


На дясната въдица балансирах Snowman rig с 18 mm pineapple на Massivebaits и балансирах с бял pop up , в средата заложих на Ronnie Rig 14 mm с pop up Kriller като добавих малко PVA 20 gr , отляво сложих D-rig монтаж с 14 mm wafters и дохраних с 10 топчета с кобрата. Успешбо презаредих въдиците, предвид усилващите се пориви на вятъра.


Около 15:30 часа вятъра обърна от североизток и поривите намаляха, за съжаление все още без удар. Времето напредваше и не предвещаваше хубав завършек на риболовният сезон, за сметка на блестящият му старт тази година още на 02.01.22.Така приключи последният риболов за годината, без извадена риба, но със добро настроение от от приятният ден. 


Благодаря на Янко и магазин https://yanimar-carp.com , който ме подкрепяше през целият сезон, благодаря за страхотните продукти, които ми донесоха не малко трофейни шарани през сезона.







Няма коментари:

Публикуване на коментар