събота, 14 септември 2024 г.

48 часов риболов на Осенец

#CARP #CARPFISHING #TROPHYCARP #MASSIVEBAITS #YANIMARCARP #DEADLYSQUOD #PEACH #WACKOJACKO #BLACKOCEAN

Присъединете се към Телеграм канала ни.

Станете част от нашата група във Facebook

Последвайте ни в instagram

След дълго отсъствие поради ред причини, най-накрая ми се отдаде възможност да направя един 48 часов риболов на язовир Осенец, през предстоящият уикенд. Времето през септември  беше доста динамично, със страховити гръмотевични бури и дъждове. С наближаване на деня за риболов, времето все повече се подобряваше, очакванията бяха за добро време, с налягане между 1002 и 1010 hPa, силен вятър в първия ден от юг, с пориви до 10 метра в секунда, който рязко трябваше да обърне на запад-северозапад, и се очакваше рязко да паднат температурите с повече от 10 градуса.

От началото на септември риболова вървеше повече от перфектно на водоема, извадиха се редица класни риби, но с промяната на времето информацията за активността на рибите не беше обещаваща. Запазихме сектор минус 2 и минус 3, които се падат в дълбоката част на язовира, с дълбочини около 2-3 метра към момента.

Подготвих два вида топчета за хранене, с аромат на Протеинови топчета Bio Mussel на фирмата CARP22 и Deadly Squid на Massive Baits

Пристигнахме на язовира, аз и моите приятели и се настанихме на секторите. Аз застанах вляво на минус 3, като от ляво на минус 4 имаше още една компания, с която си изкарахме доста приятно вечерта. След кратка игра с маркера си харесах точки на ловене и започнах да подготвям въдиците. На лявата въдица заложих на snow man rig с 18 mm Deadly Squid на MassiveBaits с Pop up от новата гама Forgotten Flavours - Peach Orange 15 mm, като дистанцията беше 95 метра и дълбочина 2.75 метра.

На средната въдица сложих обикновен монтаж с 20 mm топче Black Ocean Kraken Baits. Дистанция 90 метра.

Третата въдица позиционирах на дистанция 80 метра, като за стръв използвах Wafters WackoJacko на фирмата Forgotten Flavours.

Захраних си на въдиците и зачаках първата риба за деня, която не закъсня. Рибата беше активна, до края на деня извадихме доста риби в порядъка 3-7 кг. Вечерта направихме софрата с нашите приятели и покрай сладките приказки извадихме няколко по-големи риби в диапазона 12-15 кг. Сутринта ме събуди един 7 кг люспест шаран, благодарение на който си презардих въдиците и захраних с няколко ракети със спомба. Не след дълго ме зарадва страхотен люспест шаран, с чисто тегло 16 кг, който удари на Deadly Squid с pop up Peach 15 mm, след който реализирах 3 бързи риби на 5-7 кг на Black Ocean 🪸

През целият ден рибата беше активна, но за съжаление основно от 5 до 10 кг риби. Голямата риба, не успяваше да се вреди, а ударите следваха един подир друг. Петната работеха безупречно.

До вечерта ситуацията беше без промяна, а времето беше определено против нас. Целият ден редуваше ту слънчево време ту дъжд, като вечерта, около 20:00 часа,  дъжда се усили и прогнозата беше да вали до след полунощ. В 22:00 часа против всички правила, извадих въдиците и реших да си почина от безсънната нощ.

Благодаря на управата на водоема, за топлото посрещане и изпращане от всички. Изкарахме си страхотно, изкарахме страшно много риби, някой от които трофейни, ако статията ви е харесала, моля споделяйте и коментирайте.